Thursday, June 23, 2011

percayalah, sampai mati pon aku pakai ko.

haha.
tetttt.

Panjang kan tajuk aku.? biasa la tu john.
Dah lame mcm tak taip kat blog2 nie.
Maklumlah makan tidur makan tidur je aku nie ha. haihh.

Haa. hari ni. aku bersabar gile dgn ko wahai si kereta bulldozer.
Nak cakap aku tak bersihkan ko, tiap2 minggu aku hantar carwash.
kadang2 siap basuh sendiri lagi.
Nak cakap aku tak bersihkan kat dalam, jgn cakap lah. Farahin Musa buang sampah pon aku marah.
Nak cakap aku tak hantar ko servis, 4bln skali aku hantar.
Nak cakap aku tak isi minyak yg mahal2, tak jugak. Aku bagi ko SHELL lg nyah.
tp.?

Dulu kat ipoh, ko saje je habiskan bateri ko kan, kalau aku nak bawak ko, ko taknak start. tapi kalau aku bawak Farahin Musa, amboi2.. bukan maen senang lg nak start. *jgn nak konngghajjar ek kete*

Pastu tayar depan ko, tergedek2 bunyi. Macam nak jatuh jer. Asal langgar lubang sikit jer, hambikk ko, bunyi mcm nak roboh keter.. takpe, aku pergi tukar. beribu hbs. ko punye pasal ape ade hal kan bull.

Pastu skang pintu plak. haihh.
Ko tau tak, 2-3 hari ni aku kalau nak masuk or kuar dari kete kene masuk pintu sebelah. bukan tempat driver. Ko bukan rosakkan satu pintu jer, 2 pintu blah kanan. Malu la den camni bull, kalau aku nak isi minyak ke, pergi kedai ke, ape ke, tak ke pelik orang tengok aku masuk pintu yg seblah sana utk bawak kete.

Haihh. sabar jer la. Lepas nie nak rosak ape plak.? chaittt..
tapi ape2 pon, percayalah, sampai mati pon aku pakai ko.

1 comments:

farahpaen said...

sampai mati farah sayang kau bull! mucah mucah!

Post a Comment