Saturday, June 25, 2011

Lamborghini kene lambung.?

Haa.
base on tajuk kat atas tu mesti korang dah dapat tau ape yg aku nak ceghitaa nie kan.

Yup. pasal kereta. Lamborghini.

Lamborghini ni merupakan, alahh. maleh la nak cerite pepanjang. jap.. aku nak copy sat.

Automobili Lamborghini S.p.A.,[Notes 1] commonly referred to as Lamborghini (pronounced [lamborˈgiːni] ( listen)), is an Italian automaker. The company was founded by manufacturing magnate Ferruccio Lamborghini in 1963, with the objective of producing a refined grand touring car to compete with established offerings from marques like Ferrari.

haa. paham.?

Kalau nak diikutkan harga kete nie, termasuk tax ape sume dalam Rm1.5juta.
Mahal gle kot!
Orang2 tertentu je yg aku rase leh mampu pakai kete nie, kalau kete dah harga camtu, ko bayangkan lah roadtax die bape plak yg nak kene bayar tu. humang aihh.

Last week, sibuk orang cakap pasal Ada Super GT car kat sepang lah ape lah.
Aku tak pergi la kan. Dengar2 org cakap je ngan tengok internet.

Aku agak macam tergamam la jugak. Lepas tengok Satu gambar nie. Jap.


Haa. ni la kete Lamborghini yg mahal tu. Eksiden
kete nie eksiden time hbs Super Car GT kat sepang tu.
Aku rase la kan, mesti time die tengah teran kete die pastu eksiden.
Kalau ko bace spek-spek kete lamborghini kan, material2 yg digunakan utk buat kete nie semua yg mahal2 n gempak2.
Ko bayangkan lah kete ni leh total lost sampai mcm nie.



Terrbanggggg berjuta-jutaaaa..



tapi kan, aku dengar cerita orang yg pergi sepang tu hari, Lamborghini ni tengah tarik laju gile babeng sampai taleh control then die tersondol BMW 5 SIRIES. Tapi yang mushkil nyer kete BMW tu sikit jer teruk. jap. tengok gmbar.



Haa. macam tak logik kan.
Tapi aku  rase Lamborghini tu nak elak Bmw ni die g sadung divider kot.


ps:/ Bagi mereka2 yang menpunyai kereta mewah, jangan lah bawak sampai overlimit. Kite malaysia, bukan amsterdam. ;)

0 comments:

Post a Comment