Saturday, April 23, 2011

Tahi Siapa.?

Al-kisah..
Aku mengeluarkan diri dari keadaan rumah yg boring pada malam ini. Kemudian aku terlintas utk mengikut jalan belakang kerana ingin ke 7-eleven kerana ingin membeli air 100plus memandangkan tekak aku nie kering nak mampos. Sesampai je aku di  7-eleven, tanpa berlengah, aku mematikan enjin terus memasuki ke 7-eleven tersebut. Ade akak cun yg jage, aku pon ape lg, buat gaya-gaya macho masuk ke 7-e tu, Aku amek air, terus letak kat kaunter dan tanya. 'bape kak?'. akak tu membisu sahaja. Lepas die scan air aku, die pusingkn mcm screen machine die, dan aku nmpak harga air aku tu. "perghhhh kerek tol ko nieee" aku bercakap kat akak tu, tapi dalam hati jer la. Lalu aku byr n terus berlalu pergi, Sebelum aku menuju aku kereta, aku perasan ader burung bertengek kat atas wayar letrik. Aku bukak air, then terus teguk minum, time aku ngah minum tu, aku nmpak mcm ader titisan air jatuh ke muka bumi, semakin dekat semakin dekat, dan "pekkkkkk" tahi burung tu menimpa kaki kiri aku. eeeeeee! panasssssss. Maksud aku taik tu panas, hati pon jadi panassss.. Lalu aku terpikir sejenak. Ini mungkin petanda buruk. Lalu aku pon mengunakan henpon aku search tenet, ader ayat yg mengatakan. 'Melangkah ke tempat yg tak elok' 
p/s: adekah benar.? Wallahualam..

0 comments:

Post a Comment