Saturday, January 15, 2011

Kata Sepakat Telah Ditemui

15/01/2010
Taman Warisan Persint 16, Putrajaya
2100
Anas,Adam,Benjo,Kodot,Shah,Pendi,Zaid,Zul,Zam.

Malam yg sejuk,hujan renyai,awan menutupi cahaya bulan, itu sumer tidak membataskan pergerakan kami selaku wira-wira Halogen-17 chewaaahhh. haha. Setelah melakukan perbincangan yg sepatutnye kite bincang yg terdahulu, akhirnya kami bersepakat. Iaitu mengenai Trip. TRIP TO IPOH!! Nie die aktiviti2 yg akan dijalankan. Ko tau nie la aktiviti2 kite yg dirancang dengan teliti. Agak memeranjatkan jugak la an, tapi takpe, memandangkan aku nie selaku biro navigasi , kami memplankn sesuatu. Nie die aktiviti2 kalian :

Tarikh :  21-23/01
Venue : Ipoh mali

Jumaat
1.Rendam kolam
2.Karaoke
3.Mencari bapuk

Sabtu
1.Gua tempurung tracking
2.Teluk batik
3.BBQ
4.Live Band

Ahad
1.Balik timeeeee.

Aku rasa ape yg kite plan nie sume dah padat. Yg aku risau skang nie. Ade 2 orng yg boleh bwat lari plan disebabkan tidur tak bgn2, iaitu zaid n adam. Tapi takpe, hari jumaat nanti aku akan kol sorng2. Kalau Pukul 10am korang tak gerak2 lg dari kl. Plan CANCEL!! paham.? Jadi. MARI KE IPOH!! 

    

0 comments:

Post a Comment