Sunday, September 11, 2011

Duit oh Duit

Sebelum kite nak kejar impian, kite kena ade angan-angan.

Aku suke berangan.
Selalu.
Selalunye aku akan berangan sebelum tidur.
Angan bende2 yang macam susah la nak jadi kenyataan.

Duit.
Satu ayat yang singkat yg hanya mempunyai 4 patah perkataan tapi besar nikmatnya.
Dulu ramai tua-tua cakap, duit tak bawa kemana.
Zaman skang org cakap, duit tak boleh bawak masuk kubur pon.

"Money was never a big motivation for me. The real excitement is playing the game"  Donald Trump

Si dia ni mmg dah kaya, mmg la ckp camni. Sebelum die kaye ko rase die pegang prinsip ape, aku rase la kan..
"Money is everything for me. No money, there is no life"
Hahaha.
Bagi aku la kan, duit ni ada yg bagus ada yg tak bagus.
Contoh lah ek, anak perempuan Bill Gates
Jennifer Katharine

 
Lawa kan. Lawa gile. Duit die lagi la lawaaaaaaa.
Die nie orang ketiga terkaya didunia tanpa perkerjaan.
Die tak keje tapi duit masuk jer.
Weekly salary 7.3million usd
weekly bhaii.

Tapi semua lelaki yg die kenal, tak kire hensem ke tak hensem ke semua nak kikis die.
So die ni ada masalah untuk mencari cinta.
Payah jugak kan.
So paham2 la. Bile dah kaye sngt mmg macam nie. 
hmm.
Tapi takpe dear Jennifer Kathirine, i ade. i  takkan kikis duit u. Add i kat twitter.
haha.


So skang nie aku dah tak ade idea nak bebel-bebel kat blog nie. 
Aku dah rase nak tidur.
Sebelum tidur nak berangan kalau die follow aku kat twitter.
perghh.
Antar meminang pergi US la camni. haha


Selamat Malam

0 comments:

Post a Comment