Friday, March 4, 2011

roda.

RODA.

Kenapa roda itu bulat.? Kenapa tak petak ke, segitiga ke, kan. haa. sbb ape.? Kalau org tanya aku soalan nie pun lum tentu aku leh jawab. Yerla, takkan la kete nak pakai tayar tiga segi. Mmg rase macam duduk dlm kete kebal la an, bergegar2. Entry aku kali ni bukan nak cakap pasal roda ke, segitiga ke ape ke. Nak menyoalkan tentang erti hidup. Mesti korang penah dengar ayat 'hidup ni macam roda, kejap kat atas kejap kat bawah'. Hehe. Dalam hidup ni tak semestinya ko akan menang jer, sometime ko akan kalah gak. Btol.? Tak kisah la, dr sudut kewangan ke life ke cinta ke an. Sume akan jatuh n naik. Inilah yg jadi kat aku. Skang nie aku berada di tepi roda, haa, tak dok bawah sngt la. sbb aku sempat break. kalau aku tak break comfirm2 lah aku kat bawah. hahaha. So skang ni aku memerlukan 2 gear, gear 1 utk mengerakkn aku ke atas dari hadapan, atau gear reverse utk mengerakkan aku ke atas dari belakang. So benda nie yang aku tengah kaji. Kebelakang or kehadapan.  Chillin' =)

0 comments:

Post a Comment