Sunday, October 10, 2010

Hari pertama bermain blog!

Assalamualaikum w.b.t,
Hari ni ari sabtu bersamaan dengan 10/10/10. Hari ni merupekan hari pertama aku start maen blog. Hik. Walaupun aku agak ketinggalan zaman sikit kan, aku jadi panas bler aku tengok budak umur 15thn ader blog, so aku terasa tercabar dgn Kebutaan IT aku nie. Lalu aku mengambil langkah utk bermain BLOG.
Ahad. Hari yg paling malas sekali dalam minggu. Biaselah besok dah start kerje, start skolah, sumer jadi malas. Hari ni aku duduk melangut je kat umah. Nak buka buku Performance 'A' pun malas. Padahal exam hujung bulan nie. Camne.? haishh.
Ahad. Hari aku bangun awal, sbb smlm aku tido awal. Then aku pergi mkn nasik lemak Spender dgn kengkawan. Baru aku tau asal budak2 ni panggil nasik lemak Spender. Mula2 aku ingt tokei die just pakai spender jer time meniaga, rupenye tak. hik. nasik lemak die ader telur, dan telur die goreng ala-ala bentuk spender. Mcm segi tiga gitu. Sedap! n murah. tp kene g awal la kan., kalau datang pukul 10 tinggal periuk jer la. Lepas makan aku terus chalo balik rumah. Dah la dok sorng2 kat umah, lalu aku amek inisiatif utk kemas bilik. Habis sumer tempat aku lap, basuh sumer. aku basuh cadar,sarung bantal,baju2 kotor,pastu ngan langsir2 skali aku basuh. Yerlakn, bilik pun da tukar, pas2 asal aku masuk bilik jer bersin2. Alang2 sumer aku basuh la kan. Ikut hati aku siram jer satu bilik aku nie ngan air sabun. Baru wangi sikit. Lepas aku mcm surirumah nie, aku baring la kat sofa, smbil lyn tv yg cter ntah pape. Sampai tertdo..

7.45pm
Aiman offer aku mkn pizza. Pizz ikan bilis. nie la rupenyer


Hehe. sedap! aku mkn 2 keping sajer.
So perut aku skang teringin nak mkn pizza hut. Apalg tunggguuu. Mari!!!

Sekian,

0 comments:

Post a Comment